Deel dit artikel
-

Consumentenbond trekt weer aan de bel over Online.nl

Volgens de Consumentenbond regent het opnieuw klachten over telecomprovider Online.nl. Sinds 1 november zijn er ruim 200 klachten over deze aanbieder binnengekomen.

Veruit de meeste klachten gaan over de slechte dienstverlening. Klanten zitten dagen zonder internet, televisie of telefoon of de verbinding is weken instabiel. Ook klagen klanten over de prijsverhoging die de provider onlangs doorvoerde. Consumenten zouden daarmee sneller internet kunnen afnemen, maar velen merken op dat ze in hun woongebied technisch gezien niet eens die hogere snelheid kunnen krijgen. Tot slot zijn er klachten over de klantenservice met lange wachttijden en beloftes die niet nagekomen worden.

Online.nl liet in oktober 2016 weten dat het werkzaamheden aan zijn netwerk uitvoert en klanten overzet naar een nieuw netwerk.

Wegens aanhoudende problemen heeft de Consumentenbond in maart 2016 al aan de ACM gevraagd om op te treden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond