Deel dit artikel
-

Contactorganisaties Experience Groep en IPG gaan samen

Koramic2Engage heeft via haar dochterbedrijf IPG de Nederlandse Experience Groep overgenomen. IPG is een contactcenter organisatie gespecialiseerd in dienstverlening via telefoon, mail, chat en social media.

Experience Groep en IPG gaan hun Nederlandse activiteiten combineren in IPG Nederland. Met een omzet van circa 20 miljoen euro en met 600 medewerkers behoort IPG daarmee tot de grootste contactorganisaties van Nederland.

De nieuwe organisatie heeft contact centers in Rotterdam, Helmond, Maastricht en Amsterdam. Jeroen de Vries zal als CEO IPG Nederland leiding geven aan de nieuwe organisatie. Dit doet hij met Francois de Leeuwe die operationeel directeur wordt.

Het samengaan van IPG en Experience in Nederland zal geen effect hebben op de werkgelegenheid binnen de nieuwe organisatie, maar juist de mogelijkheid bieden tot verdere groei, zeggen beide bedrijven in een verklaring.

Koramic2 Engage is een Europese groep van call centers actief in België, Frankrijk, Nederland en Marokko met zo’n 4000 medewerkers. Het hoofdkantoor staat in Kortrijk.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond