Deel dit artikel
-

Digital Marketing Live! uitgelicht: Frieslandcampina

Wendy van Sante vertelt op Digital Marketing Live! hoe WhatsApp heeft bijgedragen aan een succesvolle merkactivatie van Chocomel tijdens de Chocomel WhatsApp Challenge. Chocomel faciliteerde daarbij een belangrijk onderdeel van de festivalbeleving door de interactie aan te gaan met de consument.

Daarbij werd de engagement van het merk juist in de zomer verhoogd. ‘Always start with the end in mind’ is haar credo. Hoe past een medium binnen je strategie en waar moet je rekening mee houden? Wees waar de consument is, maar hoe reageert de consument op de aanwezigheid van een merk op WhatsApp?

Wendy is brand manager Chocomel. Met haar passie voor marketing en impact was zij nauw betrokken met de harde groei van het merk Chocomel.

Wendy van Sante spreekt 26 mei op Digital Marketing Live! in de Beurs van Berlage te Amsterdam. Kaarten zijn hier te koop. 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond