Deel dit artikel
-

DTG wil conversie eigen site verhogen

DTG neemt een systeem in gebruik die bezoekers aan zijn site, veelak MKB’ers, kan herkennen en kwalificeren. Zo weet het bedrijf of iemand een toevallige passant is of een serieuze lead voor business.

Daartoe zet het de diensten van 2bMore in. De onderneming aan de buitenrand van IJsselstein heeft een systeem dat een ‘single customer view’ opbouwt van sitebezoekers dat bestaat uit algemene gegevens, historie en contacten. “Om geïnteresseerde bezoekers vervolgens te converteren naar leads, vindt er lead scoring plaats op basis van downloads, deelname aan workshops en overige contactmomenten met DTG”, klinkt de uitleg.

Op deze manier worden dagelijks 250 schijnbare digitale passanten herkent als potentiële klanten. Die informatie gaat naar DTG’s CRM-systeem, van waaruit de zich tot dan toe enigszins anoniem wanende sitebezoeker wordt benaderd.

Andere klanten van 2bMore zijn RAI Amsterdam, Springer en KLM.

Foto: Pascal Maramis (cc)

Deel dit bericht

2 Reacties

Matthieu Reijers | sPitch.nl - sPitch

“DTG wil conversie eigen site verhogen”
Laat ze eerst eens beginnen met het verhogen van conversie voor de klanten van DTG. Daarmee verhogen ze tevens hun eigen conversie (op termijn)…

Matthieu Reijers - sPitch

“DTG wil conversie eigen site verhogen”
Laat ze eerst eens beginnen met het verhogen van conversie voor de klanten van DTG. Daarmee verhogen ze tevens hun eigen conversie (op termijn)…

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond