Deel dit artikel
-

Ecommercerun ontpopt zich tot hét branche-sportevent

Gisteren vond voor de derde keer op rij de Ecommercerun plaats. Was het de eerste keer vooral een vriendenclubje van organisator Webwinkel Weblog zelf, gisteren bracht het sportieve event meer dan zestig deelnemers en supporters op de been.

Hiermee groeit de Ecommercerun, mede door de ondersteuning van sponsoren PayPal en Thuisbezorgd.nl en waarschijnlijk het mooie weer gisteren, langzamerhand uit tot hét sportevent van de e-commerce.

De Nederlandse e-commercesector kent veel seminars, workshops en branchedagen. Aan netwerkkansen dus geen gebrek. Maar als je van nature niet direct die verkoper in spe bent kan een evenement natuurlijk wel goed het ijs breken als je niet met stropdas om maar met sportschoenen aan kennismaakt. Geen visitekaartjes, geen omzetcijfers en zelfs geen concurrentie op fysieke conditie.

Dat er een vrije sfeer heerst betekent niet dat alles vanzelf gaat. Je moet er wel wat voor doen. Met een deelname aan de Maliebaanloop in Utrecht wordt er verwacht dat je minimaal zes kilometer hardloopt. En als je echt voor de beker wilt gaan, zul je de snelste tijd op de tien kilometer moeten neerzetten.

Gisteren was die winnende eer aan Dennis de Freytas van webwinkelformule Etrias.nl, die met een tijd van 36:51 als eerste van de Ecommercerun en tweede van de Maliebaan- bedrijvenloop is geëindigd.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond