Deel dit artikel
-

Eduard de Wilde wordt directeur VODW Digital

Eduard de Wilde wordt verantwoordelijk voor de digitale adviespraktijken van marketingadviesorganisatie VODW.

De Wilde vertrekt verlaat daarvoor zijn huidige werkgever Tribal DDB, waar zijn activiteiten al op een wat lager pitje stonden. Bij VODW wordt zijn grondige kennis van de belangrijkste facetten van e-business met open armen ontvangen.

“Voor onze opdrachtgevers is digitale transformatie een van de belangrijkste uitdagingen”, zegt Patrick Ruijs, managing partner van VODW. “De impact van digitale ontwikkelingen op bestaande businessmodellen is enorm. Industrieën worden volledig op hun kop gezet. Ook klantbehoeften en klantgedrag veranderen radicaal door de digitale mogelijkheden. Dit heeft niet alleen veel impact, maar gaat ook razendsnel.”

Voor zijn betrekking bij VODW was De Wilde partner bij Jungle Minds en werkte voor reclamebureau DDB & Tribal.

Deel dit bericht

3 Reacties

Sjoerd de Wit

Hophophop 🙂

Natasja Voogd

Eduard de wilde heeft al 16 jaar bij VODW gezeten als partner. Hij keert dus weer terug waar hij vandaan komt.

Francien

Haha Ed,
Gefeliciteerd,
En blijf je op zoek naar ‘internet marketeers’ of ben je inmiddels overtuigd dat het marketeers met (social) media skills die je zoekt
Succes Ed

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond