Deel dit artikel
-

Emakina richt CRM-tak op

Internetbureau Emakina Nederland trekt het hoofd CRM van Samsung Benelux aan om zijn nieuwe, eigen CRM-tak in te richten.

Mark Stadhouders treedt in dienst bij Emakina en wordt hoofd van het nieuwe bedrijfsonderdeel. Daarmee legt het bedrijf de basis van CRM-activiteiten, een tak van sport die binnen de organisatie moet uitgroeien tot een afdeling van substantiële omvang.

Emakina/Direct verzorgt voor klanten de ontwikkeling van DM-campagnes (online en print), bijbehorende mobiele diensten, callcenterssupport, websites, gepersonaliseerde e-mails en sms-berichten.

Directeur Geert Rietbergen positioneert de nieuwe business unit naast de reeds bestaande: Commerce en Social. /Direct kan zelfstandig op de markt opereren, al gaat de voorkeur ernaar uit dat de CRM-diensten in combinatie met andere diensten van het bedrijf worden verkocht.

Emakina treft de voorbereiding voor nog een nieuw bedrijfsonderdeel. Met Djon Kleine wordt de basis gelegd voor performance-activiteiten. “Een logische uitbreiding”, aldus Rietbergen.

Foto: FaceMePLS (cc)

Deel dit bericht

2 Reacties

Paul Haarman

Lijkt me toch ook wel lastig hoor. Elke discipline vergt vandaag zoveel expertise en vaardigheden dat het moeilijk is op alle gebieden waarde toe te voegen. Ik vraag me dan ook af of je met een groei in de breedte jezelf niet voorbij holt. Niettemin wens ik Emakina en Mark Stadhouders alle succes met deze in ieder geval zelfbewuste stap. Succes!

Ruud Schneiders

Interessante ontwikkeling. Ik weet niet hoe ver jullie zijn met de ontwikkeling van de CRM software, maar ik dit proces aanzienlijk kunnen versnellen. Als ondernemer en ontwikkelaar van marktleidende software voor non-profits en ledenorganisaties, heb ik een modern crm systeem ontwikkeld dat zeer geschikt is voor de Nederlandse (B2B en B2C) markt. Zou graag met jullie hierover in contact komen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond