Deel dit artikel
-

Entertainmentwinkel FAME rekent op een paar ton omzetverbetering

Entertainment retailer FAME, inmiddels al twee jaar onderdeel van Media Markt Amsterdam, wil volgend jaar met minstens 25 procent groeien. Dat zegt vestigingsdirecteur Ricardo van Dijk tegen Entertainment Business.

Media Markt redde FAME, ooit gelieerd aan Free Record Shop, twee jaar geleden van de overgang. Even leek het of er voor een fysieke winkel met dvd’s en cd’s geen toekomst zou zijn, maar is is meegevallen. Van Dijk zegt: ‘Ik ben er zeker van dat fysiek entertainment bij lange na nog niet dood is. De consument wil nog steeds doosjes kopen en komt daarvoor naar de winkel. Dat gaat in de toekomst niet veranderen.’

Toch wil Van Dijk het concept nog niet landelijk uitrollen. Wel rekent hij op een een paar ton omzetverbetering. ‘We hebben iets moois neergezet, en de potentie om door te groeien is aanwezig.’

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond