Deel dit artikel
-

@EnzoKnol, de eDay-editie

Hij is iedere maand goed voor achttien miljoen views op YouTube en ouders stonden op Emerce eDay vorige week in de rij om selfies met Enzo Knol te maken. Gisteren zette hij zíjn impressie van eDay live.

Veel volwassenen zullen hem niet kennen. En als ze dat al doen, is dat of via hun kinderen of via een van Knols optredens bij Jeroen Pauw, De Wereld Draait Door en RTL Late Night. De held van veel tieners was samen met twee andere kijkcijferkanonnen van YouTube, DusDavid en BanjoMovies, vorige week donderdag op eDay.

Tijdens hun panelsessie vertelde het drietal over hun werkwijze en hoe ze geld verdienen. Niet de vragen waar de jeugdige kijkers zich doorgaans mee bezighouden, wel de items waar het eDay-publiek benieuwd naar was. Sponsoring en product placements zijn in het kort het antwoord.

Knol verwerkte zijn presentatie op eDay in zijn dagelijkse vlog:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Bardo Ellens, David Harms en Enzo Knol zijn alledrie aangesloten bij Divimove, een bedrijf dat hun views helpt exploiteren. Dit zogeheten multichannel netwerk werkt met financiering van Fremantle (RTL Group) en krijgt binnenkort beschikking over een eigen opnamestudio bij producent Blue Circle (ook Fremantle/RTL).

Deel dit bericht

2 Reacties

Dennis

Erg leuk initiatief om Enzo Knol uit te nodigen op deze eDay-editie. Meer informatie over wie deze jongeman precies is vind je hier: http://enzoknol.org/wie-is-enzo-knol/

Enzoknol

Was erg interessant! Hoop hem vaker te zien op zulke evenementen

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond