Deel dit artikel
-

Etailer Zulily ziet resultaten licht verbeteren

Online retailer Zulily, die zich vooral op producten voor moeders en baby’s richt, zag het afgelopen kwartaal zijn omzet licht stijgen naar 297,6 miljoen dollar, 4,4 procent meer dan vorig jaar. De brutowinst ging naar 81 miljoen, 14 procent meer dan een jaar terug.

Het aantal actieve klanten steeg 19 procent naar 4,9 miljoen. Met zijn allen bestelden die 7 procent meer producten. Al meer dan de helft van de bestellingen wordt mobiel gedaan, 49 procent meer dan in 2014.

Investeringen in fulfillment en de aanleverketen werpen hun vruchten af. Klanten moeten bij Zulily langer wachten op hun orders, omdat het bedrijf geen eigen voorraden aanhoudt. De bezorgtijd is nu gemiddeld elf dagen.

In mei werd bekend dat Alibaba zijn belang in het Amerikaanse bedrijf heeft vergroot.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond