Deel dit artikel
-

(eWeek) Digital Dinner Amsterdam

Ook dit jaar wordt in het kader van Amsterdam eWeek voor de derde maal Digital Dinner Amsterdam gehouden. En nee, dat is niet alleen maar asperges op het bord, er zijn ook sprekers van formaat: Michael B. Johnson (Pixar), Thecla Scheaffer (G-Star) en Borre Akkersdijk (byBorre).

Het thema voor de exclusieve avond met diner voor digitale creatieven uit binnen- en buitenland is dit jaar ‘Seamlessly Digital’. De sprekers zullen onder leiding van host Mervyn ten Dam (Achtung!) ingaan op de invloed van culturele en technologische ontwikkelingen op (digitale) creativiteit en een aantal inspirerende projecten laten zien. Michael B. Johnson (MPG/Media Lead bij Pixar Animation Studios), Thecla Scheaffer (Chief Marketing Officer bij G-Star) en Borre Akkersdijk (Founder / Art Director byBorre) schuiven aan tafel bij 100 creatieven die werkzaam zijn op het snijvlak van creativiteit en technologie. De avond is bedoeld om ideeën uit te wisselen en elkaar te inspireren.

Het dinner sluit aan op het Amsterdam eWeek event en wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Achtung!, Bert Hagendoorn, Pop The Campaign en FHV BBDO. Partners van het event zijn SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog. Er is nog een klein aantal tickets te krijgen via www.digitaldinneramsterdam.nl

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond