Deel dit artikel
-

‘Explosieve groei temperatuur distributie webshops’

Leen Menken Foodservice Logistics meldt een explosieve groei in haar multi-temperatuur distributie voor webwinkels. Aan het einde van dit jaar verwacht zij wekelijks een half procent van de Nederlandse huishoudens te leveren.

In 2012 is het bedrijf gestart met het leveren van ‘dinnerkits’ bij een klein aantal huishoudens in de regio. Er werd een basis gelegd voor een logistiek concept waarbij goederen werden geconsolideerd, orders verzameld en vervolgens met een multi-tempertatuur busje geleverd bij de consument thuis. Een tweede (webshop)klant meldde zich na een korte periode en vanaf 2013 wordt er iedere maand een klant toegevoegd.

De groei in volume maakte een landelijk dekkend transportnetwerk mogelijk. Sinds januari 2014 zijn de volumes verdrievoudigd.

Nieuwe klanten zijn Koop een koe/varken (goed en eerlijk vlees), Marley Spoon (dinnerkit met recept), Clean Meals (voorverpakte maaltijden), Brandt & Levi (worstenmakers), Willem & Drees (eerlijke & lokale producten), Nationale Postcodeloterij en de HalalBox (dinnerkit met halal ingrediënten en recepten).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond