Deel dit artikel
-

Fab.com lanceert meubelmerk Hem

Online meubelverkoper Fab.com lanceert een nieuw merk Hem, dat zich specifiek richt op de verkoop van Scandinavische meubels. De onlineportal zal meteen in dertig landen live gaan.

Ook zullen zeker tien landen meubels van Hem (Zweeds voor ‘huis’) gaan verkopen via partners. Fab.com had al reclame gemaakt voor het nieuwe online merk via roadshows en Instagram.

Fab.com heeft het niet makkelijk. Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf heeft zich grotendeels teruggetrokken in Berlijn. In Polen worden meubels gemaakt. In de VS werken nog maar 25 mensen.

Het bedrijf heeft tot nu toe 336 miljoen dollar opgehaald bij Andreessen Horowitz, Tencent, Atomico, Menlo Ventures en anderen.

Morgen organiseren Emerce en Sanoma in Amsterdam het belangrijkste evenement over de online strategie voor de Nederlandse woonbranche, Emerce eHome & Deco. Niet met Fab.com, wel met onder meer IKEA Nederland, Fatboy, Van der Deen Wonen en Home24. Tickets zijn hier te bestellen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond