Deel dit artikel
-

fonQ zonder winkel toch zichtbaar in winkelstraten

fonQ is een van de eerste bedrijven die mediaruimte inkoopt bij de tientallen digitale beeldschermen in de etalages van Bruna. Daardoor wordt is de online shop deze dagen erg zichtbaar in de Nederlandse winkelstraten.

Een tweet van marketingdirecteur Jeremiah Albinus verklapt de reclametruc die fonQ inzet om het gezicht van het bedrijf in de winkelstraten te tonen.

Albinus maakt hierbij gebruik van het nieuwe schermennetwerk dat Bruna in zijn etalages laat installeren door Windowsketch. Dat zijn er in eerste instantie vijftig, waarna er nog eens vijftig volgen. Uiteindelijk moet het landelijk netwerk worden van etalageschermen die om aandacht van passanten vragen.

Voor het online warenhuis is het een leuk experiment. Er is geen betere tijd dan de decemberdrukte in de winkelstraten om te zien welk effect lokaal adverteren op de online traffic en sales heeft.

Albinus wijst in een reactie aan deze uitgave op het bestaan van de recent geopende popupstore.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond