Deel dit artikel
-

Gaastra lanceert vernieuwde website

Kledingmerk Gaastra zet een nieuwe stap in digitale domein en professionaliseert zijn website.

Daarvoor het is het zelfontwikkelde e-commercesysteem opzij gezet en vervangen door Shopware, een in Nederland opkomend Duits product. Gaastra valt onder de McGregor Fashion Group. Die heeft laten weten binnenkort ook de shop van McGregor te migreren naar een nieuw platform. De leverancier daarvan moet nog worden bepaald.

Met de nieuwe backend kreeg de site ook een nieuw gezicht. “Wij willen onze klanten met de nieuwe shop door indringende visualisaties en modern design een emotioneel shoppingevent bezorgen en ons optimaal presenteren via de verschillende informatiedragers“, aldus Nico Heer, van ESail dat verantwoordelijk is voor Gaastra online.

De nieuwe Gaastra-winkel heeft rond de duizend producten in de shop liggen. Klanten geven de winkel een feedbackrating van 4,6 op een schaal van vijf. Dat cijfer wisselt overigens wat per land. Gaastra heeft winkel in vier talen.

Foto: linvoyage (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

pieter

Gaastra had wel iets meer mogen testen voor live-gang.. van zo’n merk mogen we toch wel meer verwachten?

De eerste melding (overlay) die je krijgt als je op de .com terecht komt bevat direct al een aantal grammaticale fouten.. :

– We kunnen u automatisch omgeleid naar de winkel in uw taal.
– Ga om te winkelen Nederland | Nederlands

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond