Deel dit artikel
-

Gepersonaliseerde menukaarten bij Shabu Shabu

Sushiketen Shabu Shabu lanceert later dit jaar de nieuwste versie van haar bestelapp. Daarmee kunnen klanten aangeven of zij allergieën hebben of bijvoorbeeld koolhydraatarm of glutenvrij willen eten. De app stelt vervolgens door middel van smaakfilters een gepersonaliseerde menukaart samen.

Shabu Shabu werkt al sinds 2013 met tablets in haar restaurants en was destijds een van de eerste grote ketens in Nederland die de stap durfden te zetten naar het digitale bestelsysteem. In alle 14 vestigingen van Shabu Shabu worden tegenwoordig de bestellingen opgenomen via tablets die op de tafels liggen.

De vernieuwde app biedt ook aanvullende informatie over de wijnen op de kaart zoals de afkomst, het alcoholpercentage en de rijping. In de volgende versie van de app, die al in ontwikkeling is, wordt het ook mogelijk om gerechten live te beoordelen met een ratingsysteem.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond