Deel dit artikel
-

Google Nederland gaat zzp’er helpen

Google Nederland introduceert de campagne de Digitale Werkplaats, waarbij ondernemers digitale vaardigheden worden bijgebracht om online zaken te doen en daarmee groei te realiseren.

De economie herstelt zich, maar toekomstige groei is niet gegarandeerd. 42 procent van de Nederlandse arbeidsmarkt bestaat uit zelfstandigen en kleine ondernemers, die een groot groeipotentieel hebben. Menige zzp’er of MKB’er komt echter beperkingen tegen, zoals het gebrek aan kennis over hoe technologie kan helpen groei te realiseren.

De Digitale Werkplaats biedt volgens Google een ‘praktisch, laagdrempelig en kosteloos handvat’ voor Nederlandse zzp’ers en kleine ondernemers. Tijdens sessies worden die nodige digitale vaardigheden bijgebracht: van het optimaal opbouwen en beheren van een website en strategieën om via het internet meer klanten te werven.

De Digitale Werkplaats wordt georganiseerd in meerdere steden in Nederland. In elke stad worden verschillende sessies van elk een dagdeel gegeven. De exacte data en locaties zijn te raadplegen op de website van de Digitale Werkplaats en websites van de betreffende gemeenten. Ondernemers kunnen zich via de zojuist genoemde websites aanmelden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond