Deel dit artikel
-

Ook Groupon lanceert bedrijfspagina’s

Groupon lanceert in navolging van Facebook en Yelp bedrijfspagina’s onder de noemer Pages. Kleine retailers krijgen daarmee een eigen pagina bij de koopjessite.

Het Amerikaanse bedrijf heeft stilletjes aan de bedrijfspagina’s gewerkt en er zijn er nu alleen al zo’n 7 miljoen. De nieuwe dienst wordt nauw geïntegreerd met de database van Groupon. Zo wil Groupon onder meer de waarderingscijfers gebruik die het heeft van 23 miljoen aanbieders van producten en diensten.

De basisfuncties van Pages zijn gratis. Via het eigen portaal Gnome kunnen ze verder bouwen aan de pagina, en ook inzicht krijgen in allerlei gegevens. Daarvoor moet echter betaald worden.

Op hun pagina’s kunnen bedrijven consumenten ook aanbiedingen doen, bijvoorbeeld via coupons. Er wordt in het algemeen zwaar ingezet op feedback van klanten.

Groupon geeft mogelijk meer toelichting bij de presentatie van de kwartaalcijfers, volgende week donderdag.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond