Deel dit artikel
-

Growth hacking centraal op Emerce Conversion

Wat je kunt leren van de growth hacking-methode van Uber, Dropbox en Airbnb om de conversion rate optimization (CRO) te optimaliseren, hoor je tijdens Emerce Conversion van Hans Scheffer, CEO van Hello Print, tijdens de ronde tafel discussie: Hoe haal je het maximale uit je groei team?

Growth hacking is in Nederland upcoming en steeds meer Nederlandse bedrijven passen dit toe. Bedrijven als Uber, Dropbox en Airbnb zijn groot geworden door deze methodiek. Op Emerce Conversion leer jew hoe je growth hacking kunt gebruiken om groeiteams op te zetten en het maximale uit je conversie optimalisatie te halen.

Benjamin Groenewoud, verantwoordelijk voor het optimaliseren van bekende websites als CheapTickets, Vliegwinkel en BudgetAir, vertelt over zijn ervaringen met het opzetten van een multi-disciplinair CRO team binnen Travix. Wat kwam hij tegen tijdens dit groeiproces en hoe ziet de toekomst van CRO er uit op basis van deze learnings? Daarbij zoomt hij in op ‘automated optimization’.

Neeltje de Windt en Remco de Vries van Telfort leggen uit hoe Telfort de uitdaging blijft aangaan om creatief te blijven kijken naar conversieoptimalisatie. Slim samenwerken, over de silo’s van afdelingen heen, is een speerpunt: hoe organiseer je dat intern?

Emerce Conversion, op 13 april in Amsterdam, draait om resultaat: meer omzet, transacties, downloads, deals of aanvragen. Tickets hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond