Deel dit artikel
-

Half miljoen euro voor LeadBoxer

Het Amsterdamse LeadBoxer, dat verkoopteams helpt met het identificeren van leads uit websiteverkeer, heeft een half miljoen euro groeigeld gekregen van The Hatch Firm.

LeadBoxer gebruikt Big Data technologie om uit duizenden websitebezoekers de beste (B2B0 leads identificeren en sorteren. Dat kan onder meer op basis van locatie, gedrag of industrie/sector.

De SaaS oplossing is bedoeld voor elk bedrijf dat een website heeft met voldoende bezoekers, verkoopmensen in dienst heeft en bewust is van de potentie van bezoekersverkeer. Gemiddeld 97 procent van websitebezoekers laten geen gegevens achter over wie ze zijn, wat ze precies zoeken of hoe je met ze in contact kunt komen. Die grote vijver van onzichtbare leads wil het bedrijf ‘visbaar’ maken.

LeadBoxer mocht vorig jaar op het laatste moment meedraaien in het programma van Rockstart Accelerator. Het leverde het bedrijf ook al meteen een eerste klant op, namelijk uitgeverij IDG. Inmiddels zijn er vijftig klanten, waaronder Fox-IT en Data3s.

Met het geld van The Hatch Firm worden vijf extra mensen aangesteld.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond