Deel dit artikel
-

Heineken zoekt nieuw digitaal bureau

Heineken wil de online aanwezigheid van zijn merk versterken, mogelijk met e-commerceactiviteiten, en zoekt daarom een nieuw digitaal reclamebureau.

Daarvoor heeft de bierbrouwer een internationale pitch uitgeschreven, weet BrandRepublic. Dat wordt nog eens bevestigd aan Horizont.net.

De nieuwe mediapartner is bedoeld als aanvulling op de bestaande mondiale en lokale pool reclamebureaus. Op het digitale front werkt Heineken reeds samen met AKQA, Lean Mean Fighting Machine en Iris Worldwide.

Een bron van BrandRepublic denkt te weten dat Heineken zich meer wil profileren op het gebied van e-commerce.

Foto: md-2 (cc)

Deel dit bericht

2 Reacties

een ander bureau

Voor elk bureau wat ‘spread your cheecks and get the butter’ als tagline heeft…

Joel

‘Mogelijk’ ‘denkt te weten’. Het is weer heet van de naald hoor.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond