Deel dit artikel
-

Helft Nederlanders heeft triple play

Meer dan de helft van de huishoudens in Nederland had in het vierde kwartaal van 2013 een triple play-abonnement, dat wil zeggen een combinatie van televisie, telefonie en internet. Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper.

Volgens het onderzoek zijn Ziggo, UPC en KPN het meest succesvol geweest in het aantrekken van nieuwe triple play-klanten. In het vierde kwartaal van 2013 waren zes van de tien abonnees van deze providers afnemers van triple play. Bij Tele2 en Online lag dit een stuk lager.

Ook Telfort weet steeds meer triple play-klanten aan zich te binden. Het bedrijf behaalde samen met Ziggo de hoogste Net Promotor Score (NPS).

Van de triple play-klanten had zes procent ook een abonnement op mobiele telefonie van dezelfde provider (quad play).

 

 

Deel dit bericht

2 Reacties

bert

Betaal 2x te veel. Alles kan op single play. Datalijntje is voldoende.

ralph

Op foise gras wijze worden de producten door je strot geduwd. De vaste telefoonlijn moet je min of meer verplicht afnemen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond