Deel dit artikel
-

Hollandsnieuwe staakt alle marketing

De mobiele aanbieder Hollandsnieuwe, een volle dochter van Vodafone, is per direct gestopt met al zijn marketingactiviteiten na een maanden aanhoudende klachtenregen.  

Ongeveer alles dat maar mis kon gaan ging mis als gevolg van ‘operationele problemen’: niet-werkende simkaarten, het niet kunnen behouden van het nummer bij een overstap, beltegoed dat verdwijnt en niet-kloppende facturen. Klanten stonden uren in de wacht, terwijl de chatfunctie was uitgezet.

Hollandsnieuwe zegt de capaciteit van de klantenservice te verdubbelen en de openingstijden van de helpdesk te verruimen. Klanten kunnen ook terecht in de BelCompany winkels. Tot nader orde worden alle marketingactiviteiten gestaakt.

Hollandsnieuwe behoort tot de top vijf van Nederlandse MVNO’s, oftewel aanbieders zonder eigen netwerk. Het belmerk werd in 2011 gelanceerd, destijds onder leiding van Ramon van Velzen, die een aantal jaren eerder zijn direct sales-bedrijf Traders aan de mobiele aanbieder uit Maastricht verkocht.

Deel dit bericht

1 Reactie

JPJansen

24 Januari is de telefoon opgewardeerd,de zelfde dag s,avonds bijna het gehele bedrag weer weg,deze dag geen mutaties gedaan dit is nu al de tweede keer .

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond