Deel dit artikel
-

Hunkemöller lanceert spaarpunten-app

Lingeriemerk Hunkemöller heeft een app gelanceerd, waarmee punten kunnen worden gespaard in winkels. Nederland en Duitsland hebben de primeur.

Nederlandse en Duitse winkels zijn als eerste uitgerust met speciale scanners die de digitale Membercard vanaf de smartphone kunnen lezen en scannen. Hunkemöller – van origine een Nederlands bedrijf, en het grootste lingeriemerk van de Benelux – is naar eigen zeggen het eerste merk dat een digitale Membercard-app lanceert waarmee klanten punten kunnen sparen en uitgeven. Bij elke 100 spaarpunten krijgen leden 10 euro shoptegoed.

De app presenteert ook het laatste lingerienieuws in de vorm van het digitale So Me-magazine.

De app, tot stand gekomen in samenwerking met Mobile Strategy en launching partner Samsung, is te downloaden in de Android Market en in de Applestore.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

1 Reactie

Jeroen Nas

Hele mooie app en superontwikkeling. Niets aan af te doen. De eerste zijn ze echter niet: bv. Bataviastad heeft al een app met hun mooie B-Membercard er in en ook in het buitenland zijn voorbeelden te vinden.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond