Deel dit artikel
-

Hyves introduceert nieuwe fanpagina’s

Naast de bestaande branded Hyves-pagina’s voor merken, lanceert het sociale netwerk fanpagina’s voor merken. Hyves-leden die aangeven voorkeur te hebben voor een merk, worden automatisch lid van een apart netwerk voor dat bewuste merk, de zogenoemde fanpagina. (meer…)

Deel dit bericht

5 Reacties

Stefan Smit

Opvallend dat je ook het logo van Hyves kan aanpassen naar je eigen font (zo te zien bij Nike). Jammer dat het nog een tijdje duurt voordat ze het bij meer merken uitrollen, de tijd van testen hadden ze toch allang kunnen toepassen. Dit klinkt nu een beetje als mosterd na de maaltijd. Verder lijkt het gewoon een nieuwe vorm van branded hyves (en dus betaald) ipv van echt iets vernieuwend. Ik ben benieuwd of het aan gaat slaan.

Steven

Je kan op de fanpagina zowel ‘fan’ als ‘lid’ worden. Lekker duidelijk.

“klik hier om toestemming te vragen om lid te worden.” Toestemming? Uhm, hallo, 2011, social media, open netwerken, ik wil zeggen dat ik een merk leuk vind en daar heb ik toestemming voor nodig? Pfffffftt.

Bart

Hyves is te laat, ik zie hier geen brood in.

Maarten

@Steven: Een fan is geen lid en een lid kan wel fan zijn. Als je bij Nike werkt zal je wel toestemming krijgen. Iedereen kan fan zijn zonder toestemming.

Jochem

Hyves is inderdaad stervende. De doelgroep verouderd en de meeste nieuwe social media gebruikers starten meteen met Facebook omdat dat steeds vaker geïntegreerd wordt met nieuwe mobieltjes.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond