Deel dit artikel
-

Infographic: de klant wikt en weegt

Beoordelingen door (mobiele) consumenten worden steeds belangrijker, en spelen een cruciale rol bij de aankoop van goederen en diensten. 57 procent mijdt een bedrijf dat slecht wordt beoordeeld. Local Viewpoints heeft daar een mooie Infographic van gemaakt.

Deel dit bericht

3 Reacties

Remko

Bij onze website whiteboardshop maken wij al geruime tijd gebruik van de mogelijkheid tot beoordelen. Klanten beoordelen whiteboardshop in bijna alle gevallen positief. Heel af en toe staat er een negatieve review tussen. Een negatieve review is echter voor ons altijd aanleiding tot verbeteringen. Dus naast het wekken van vertrouwen leren wij hier ook veel en kunnen wij verbeter trajecten opstarten om de service naar een hoger niveau te tillen.

Peter Smits

Interessante infographic! Wij gebruiken sinds kort http://www.starred.com om ook B2B tevredenheid te meten. Grote voordeel aan dit systeem vind ik het feit dat het twee kanten op is; je beoordeelt maar wordt zelf ook beoordeeld. Daardoor is de bereidheid een stuk groter dan de 6% die hier genoemd wordt.

Joost Klomp

Ik snap ‘The number of people who told others about their good customer service experience vs. the bad’ niet. Deze is in 2011; 9 versus 16, maar is dat 9 van 100, 9 totaal of wat anders?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond