Deel dit artikel
-

Kleding.nl lanceert Fashiola in Engeland

De Nederlandse fashionzoekmachine Kleding.nl opent na Duitsland nu ook een site voor de Engelse markt. Wat Google doet voor webpagina’s doet Fashiola voor kleding: vinden en doorsturen.

Sinds een paar dagen is Fashiola.co.uk live, met de belofte aan zijn eerste bezoekers om tweeduizend pond weg te geven aan kleding. Daarvoor moeten ze zich wel inschrijven voor de nieuwsbrief. Dat is de eerste reclameactie in Engeland om publiek aan zich te binden. Er wordt ook gestrooid met kortingsbonnen van Zalando, Boohoo, The Hut en Sarenza.

Eigenaar Kleding.nl maakte dit zojuist bekend.

De Engelse versie van zoekmachine Kleding.nl zegt de eerste te zijn die alle grote merken bij elkaar brengt en doorzoekbaar maakt. Het is nog niet bekend hoeveel lokale winkels er in de index zitten, maar de grote zitten er tussen. Onder hen: Amazon, Topshop, Marks & Spencer, H&M, Michael Kors, Hugo Boss en Stella McCartney.

Kleding.nl claimt dat het in Duitsland, Engeland en Nederland maandelijks zevenhonderdduizend unieke bezoekers heeft. Er zouden vijfhonderd grote en kleine webwinkels zijn aangesloten met in totaal drie miljoen producten.

Deel dit bericht

1 Reactie

Aart Wallet

“De Engelse versie van zoekmachine Kleding.nl zegt de eerste te zijn die alle grote merken bij elkaar brengt en doorzoekbaar maakt.”

Dan is er bar slechte research gedaan als je dat in je persbericht durft te beweren 🙂
Er zijn in UK diverse (internationale) publishers actief die dat doen. Wij zijn zelf met Fashionchick al bijna 2 jaar actief in UK.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond