Deel dit artikel
-

KPN blijft scoren met televisie

KPN doet het goed in televisie. In het tweede kwartaal kwamen er 89.000 nieuwe iTV abonnees bij. KPN heeft inmiddels meer dan 1,5 miljoen televisieklanten.

Het televisie marktaandeel steeg in het kwartaal naar 19 procent, vergeleken met 16 procent neen jaar eerder.

KPN sloot in het tweede kwartaal 39.000 nieuwe glasvezelklanten aan. Inmiddels heeft KPN 164.000 glasvezelklanten. Deze klanten nemen in de regel meerdere diensten af. Het aantal klanten met een alles-in-één-pakket steeg van 565.000 in het tweede kwartaal van 2011, naar 753.000 in het tweede kwartaal van 2012.

Naar verwachting zal het aantal breedbandklanten stabiliseren in de tweede helft van 2012. Dit succes compenseert volgens KPN nog niet het verlies aan klanten bij losse bel- en of internetdiensten, waardoor KPN’s breedband marktaandeel in het tweede kwartaal nog onder druk stond.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond