Deel dit artikel
-

KPN lanceert charmeoffensief voor klantbehoud

Nu KPN per september nieuwe dure abonnementen in gaat voeren voor mobiel internet en mogelijk klantverlies dreigt, begint de telecomoperator uit voorzorg een charmeoffensief waarin het poogt uit te leggen waarom de prijsstijgingen nodig zijn. (meer…)

Deel dit bericht

11 Reacties

renato schmidt

kpn, dat associeer ik nog steeds met de belabberde service, en dat is zacht uitgedrukt, die ik ooit kreeg bij problemen met bellen. Toen er nog een vast lijn bestond, weet u nog wel. Wel ik heb toen kpn de deur uitgedaan onder de belofte aan mezelf dat ik bij een dergelijk slecht werkend bedrijf nooit of te nimmer nog een product zal afnemen. Deze reclamecampagne bevestigt mij in het ooit ingenomen standpunt dat kpn sucks.

Martijn

Ik vind het filmpje eigenlijk verbazingwekkend leuk, als je de gedeelde ervaring met Renato in ogenschouw neemt!

sjoerd

“Sorry dat wij onze tarieven verhogen maar wij moeten u toch uit blijven knijpen om onze bonussen veilig te stellen”

Valeria Dominovo

Gek, ik ben zojuist overgestapt naarrrr KPN omdat ze juist fatsoenlijke service bieden die de konkurent niet heeft en daar hangt inderdaad een prijskaartje aan die ik kan en wil betalen.
Ik ben nu al een tevreden klant,

Arjan

Dat een commercieel bedrijf geld wilt BLIJVEN verdienen kan je niemand kwalijk nemen. Wat je het management van KPN wel kwalijk kan nemen, dat ze zo ontzettend ver van de klant staan dat ze dit NU pas zien aankomen en zo rigoreus moeten ingrijpen.

Te kansloos voor worden en alleen daarom al; geen KPN voor mij. Doe maar een T-Mobile, Telfort of andere wellicht minder goede maar vooral goedkopere aanbieders.

Jeroen

Zou mooi zijn als ze nu echt een klap krijgen en eindelijk een keer klantvriendelijk gaan worden voor dat geld. zelfs de e-mail only dienst van €2.95 p/m gaat naar €7.00 p/m de dienst gaat nu extra heten, ja extra betalen voor dezelfde dienst. Niks charme

Marko

I.p.v. Mensen scheel laten betalen voor online diensten. Zou KPN eens moeten nadenken hoe ze kunnen innoveren. Mensen betalen wel voor unieke producten en diensten. KPN was en blijft een K bedrijf. En de K staat niet voor koninklijk.

Anne

ja epische faal, en het is niet de eerste keer dat KPN de kleiberg opgaat. Het is een dinosaurus die niet wil veranderen. En zo’n filmpje zal geen hol uitmaken. Het is een pleister op de wonden. Het is bijna schaamteloos hoe ze proberen met een amateuristisch filmpje de harten van hun klanten te winnen. Gewoon lachwekkend. Sommige bedrijven zijn uitgestorven zonder dat ze het weten, KPN is er 1 van..

Pim

Sorry KPN,
U heeft ons jarenlang uitgeknepen met SMS tarieven die honderden malen duurder waren dan de kostprijs. Nu is het spel uit. Probeer ons hetzelfde kunstje niet nog eens te flikken.

Jeroen Edig

@Arjan Van wie denk je dat Telfort is?

Rogier

Toch grappig dat bij dit soort marktontwikkelingen KPN altijd de volle laag krijgt; vergeet niet dat Voda en Tmobile meestal op de voet volgen maar dat wordt vaak vergeten….

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond