Kruidvat: 100 afhaalpunten live in december

Kruidvat is begonnen met de uitvoering van zijn crosschannelstrategie en wil voor de decembermaand honderd afhaalpunten live hebben in Nederland.

Vorige maand gingen de eerste afhaalpunten live nadat het label van A.S. Watson eerder al zijn complete assortiment van tienduizend producten in het de schappen van de webwinkel bracht.

Retailtrends publiceert in het komende nummer een interview met directeur Gerard van Breen over zijn crosschannelplannen. De integratie van de offline en online kanalen staat daarin centraal. Daarnaast onderzoekt Van Breen hoe de data van de klantenkaart aan het online winkelproces kunnen worden toegevoegd.

Klanten van Kruidvat die ervoor kiezen hun orders in de winkel op te halen, worden door het betreffende filiaal vertelt wat de afhaalmomenten zijn. De klant kan slechts tot op zekere hoogte bepalen wanneer hij zijn digitale orders uit de winkel meeneemt.

Foto: Menno van der Horst (cc)

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug