Deel dit artikel
-

M2Mobi ontwikkelt mobiele strategie Dubai Airports

Het Amsterdamse mobiele bureau M2Mobi gaat in een aantal fase de mobiele strategie voor een van de grootste mondiale hubs in de luchtvaart, Dubai Airports, ontwikkelen.

Twee keer won M2Mobi met zijn werk voor Schiphol al een internationale hoofdprijs voor diens mobiele app. Hoewel de Amsterdamse luchthaven dat natuurlijk graag anders ziet, zette dat het luchthavenbedrijf uit Dubai ertoe aan contact te leggen met directeur Michiel Munneke.

De gesprekken leidden tot een aansprekende opdracht. Munneke: “In eerste instantie wordt er vluchtinformatie en informatie over de faciliteiten in en rondom het vliegveld gegeven. Later zal ook het retail- en horeca-aanbod van Dubai Duty Free worden toegevoegd om passagiers beter van dienst te zijn. Met een jaaromzet van 1,3 miljard euro is Dubai Duty Free een van de snelstgroeiende retailers in de branche.”

Dubai Airports verwerkte in 2013 jaarlijks 68 miljoen passagiers en was daarmee ‘s werelds grootste vliegveld qua passagiersvolume.

Foto: Jim (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond