Deel dit artikel
-

Marc Jacobs’ mondiale campagne met fans Twitter en Instagram

Modeontwerper Marc Jacobs staat op het punt een mondiale reclamecampagne te activeren waarin de hoofdrol is weggelegd voor fans die zichzelf aanmelden via Twitter en Instagram.

Zeventigduizend selfies ontving Marc Jacobs’ team bij de wervingsactie #castmemark. Daarin werden fans opgeroepen zich te melden als ze kans wilden maken op een rol in zijn nieuwe reclamecampagne. Dat werden negen hoofdrollen voor fans van over de hele wereld. Zij werden naar New York gevlogen voor de shoots.

De campagne start met het verschijnen van Teen Vogue in de V.S. in augustus. De papieren reclame wordt ondersteund met ‘achter de schermen’-video op Jacobs’ website.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

1 Reactie

Z.Eur

Zeker met Jacobs produced by Marc Jacobs for Marc by Marc Jacobs in collaboration with Marc Jacobs for Marc by Marc Jacobs?
http://images-cdn.9gag.com/photo/3885164_700b.jpg
Dit kan je toch niet serieus als ‘mode’ beschouwen?
*mompelt iets over de goede oude tijd met Laurent & Versace….

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond