Deel dit artikel
-

Marc Koster (Create2Fit) naar Beate Uhse

Erotiekconcern Beate Uhse heeft Marc Koster aangesteld als directeur omnichannel. Koster gaat de onderneming in de huidige omnichannelstrategie begeleiden en op een hoger niveau brengen. Samen met Tom Coronel richtte Marc Koster Create2Fit op, dat vijf jaar geleden verkocht werd aan Wehkamp.nl.

De aanstelling van Koster past volgens het bedrijf zelf in de strategie om de online shop beter aan te laten sluiten op de bijna 100 fysieke winkels in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.

Beate Uhse heeft een paar jaar geleden al de omslag gemaakt van postorder naar e-commercebedrijf. Daar komt nu omnichannel bij. Wie in de winkel een lingeriesetje niet in de gewenste maat of kleur kan krijgen, krijgt dit binnenkort een dag later via de webshop thuisbezorgd. Via internet bestelde producten kunnen in de toekomst in de winkels geruild of teruggebracht worden.

Beate Uhse is het grootste erotiekconcern van Europa. De onderneming bestaat nu 68 jaar en is beursgenoteerd in Duitsland. De groep bestaat uit in totaal 96 winkels, een grote e-commercedivisie, een groothandel en een printdivisie (catalogi). De Beate Uhse Groep is actief in 11 landen in Europa. De omzet bedroeg in 2013 ruim 142 miljoen euro en het concern voert circa 20.000 producten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond