Deel dit artikel
-

Marc Stubbé naar Sanoma Media

Oud Kobalt-directeur Marc Stubbé wordt op 1 februari de nieuwe Chief Commercial Officer (CCO) van Sanoma Media. Hij zal zich richten op de B2B-advertentiemarkt en gaat leiding geven aan de print en digitale salesorganisatie.

Stubbé was tot op heden oprichter en partner van PitchBlink, het platform voor de communicatiebranche, en sinds 2010 betrokken bij Qiy, een digitale bewaarplaats voor persoonlijke informatie.

In een verklaring zegt Stubbé: “Ik zie dat Sanoma veel geïnvesteerd heeft in de toekomst en tegelijkertijd zorgvuldig koers kiest voor zijn titels die culturele heritage vertegenwoordigen. Als leidende mediaspeler in een snel veranderende wereld kent Sanoma Media veel uitdagingen.”

De directie van Sanoma Media Netherlands bestaat vanaf 1 februari uit CEO Dick Molman, CFO Steven Flipse, COO Digital Michiel Buitelaar, COO Print Henk Scheenstra en Marc Stubbé.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond