Deel dit artikel
-

Marketingapp Scoupy krijgt versterking

Aanbieder van voordeelacties Gennie Freen Producties (GFP) heeft een belang van 25 procent genomen in de location based marketing startup Scoupy. Scoupy is een applicatie voor iPhone- en Android-telefoons met kortingsacties van MKB, retail en horeca.

Met de samenwerking willen GFP en Scoupy naar eigen zeggen een slag slaan in de markt van mobiele coupons. GFP was al zeer actief in online en print.

De bekendste producten zijn de voordeelagenda’s, zoals de Nationale Postcode Loterij Voordeelagenda die jaarlijks wordt ontvangen door 2,4 miljoen huishoudens: een tweehonderd pagina’s tellende agenda waarin forse kortingen worden aangeboden door grote marktpartijen als La Place, Dolfinarium, Landal Greenparks en Jamin. Ook heeft GFP een web-to-print-applicatie, CoupOnLine. Met deze voordeelapplicatie kan de consument zelf zes persoonlijke coupons bestellen die vervolgens thuisbezorgd worden.

GFP gaat in de nabije toekomst ook gratis toegangskaarten weggeven voor attractieparken via ticket runs.

In de Scoupy-App kunnen ondernemingen tot acties op basis van de GPS-locatie van de smartphone. Binnenkort lanceert Scoupy push-notificaties, waardoor de gebruiker meldingen ontvangt van relevante kortingen direct in de buurt.

De app is inmiddels 80.000 keer gedownload en telt 2.000 acties van 1.500 locaties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond