Deel dit artikel
-

McDonalds naar The Social Conference

Hoe ga je als controversieel merk om met de uitdagingen van sociale media? Onder leiding van communicatiemanager Eunice Koekkoek heeft McDonald’s de succesvolle stap naar social media gezet. Je hoort er meer over op de Social Conference, die Emerce 22 maart in Amsterdam organiseert.

Met een strategie gericht op McFans op Facebook weet de fastfoodketen maandelijks 3 miljoen gasten te boeien en binden. Mispercepties over het merk worden weggenomen en loyale klanten worden beloond met gepersonaliseerde aanbiedingen via de mobiele app. Een uniek kijkje in de keuken bij een veelal onder vuur liggende multinational.

Andere sprekers zijn van ABN Amro, Mediakraft Nederland, Sail Amsterdam en de VU.

The Social Conference is hét Nederlandse congres over social media strategie voor grotere organisaties. Emerce-leden krijgen 100 euro korting. Tickets hier.

Deel dit bericht

2 Reacties

Rudi de Groot

Ik zie dat Eunice haar Twitterprofiel op locked heeft gezet 🙂
https://twitter.com/justeunice

Gijs Vroom (Emerce)

@Rudi We gaan eens vragen waarom dat is, het lijkt mij een persoonlijke keuze en niets van doen heeft met beleid van haar werkgever.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond