Deel dit artikel
-

Mediahuis start mediamerk voor millennials

Sabrina Simons (voorheen VICE) en Ward Wijndelts (voorheen NRC Handelsblad) zijn voor Mediahuis Nederland (NRC) een nieuw mediamerk Mindshakes begonnen, speciaal voor millennials.

Het online initiatief met tekst en fotografie, documentaire, film, infographics of cartoons belicht naar eigen zeggen ‘de sluipende en soms schoksgewijze veranderingen in de wereld om ons heen’ en is zonder abonnement toegankelijk.

De tijd is rijp voor geëngageerde journalistiek waarbij duidelijk stelling wordt genomen, niet alleen via tekst, maar vooral ook via illustratie, beeld en video, zeggen de beide initiatiefnemers. De onderwerpen variëren van werkstress en mode.

Mindshakes heeft naar eigen zeggen een creatieve kweekvijver aan  regisseurs, producers, ontwerpers, fotografen, illustratoren, striptekenaars, verhalenvertellers en programmeurs.

Verdiend wordt aan native advertising, oftewel partnercontent.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond