Deel dit artikel
-

(eWeek) Meester interactief verhalen op eDay 2014

Hij is de voorzitter van het bedrijf dat werd opgericht door de makers van The Blair Witch Project. Jeremiah Rosens bedrijf werkt ook voor Game of Thrones, GAP en Harley Davidsen. ‘s Middags op Emerce eDay verklapt hij het geheim achter interactief verhalen vertellen.

Emerce eDay-spreker Rosen staat aan het roer van Campfire, een bedrijf dat zich al jaren specialiseert in interactieve videoproducties met marketingdoelstellingen. Het interessante is dat Campfire dat zich daarbij boven de kanalen stelt. Het verhaal komt eerst, daarna volgt de invulling naar video, social en andere relevante kanalen.

Campfire ontving vorig jaar 200 prijzen voor zijn creatieve werk. Dat bleef niet onopgemerkt. Afgelopen voorjaar werd het bedrijf overgenomen door SapientNitro, twee maanden nadat het La Comunidad kocht.

Vanuit New York maken Rosen en zijn team interactieve verhalen, want daarin maken ze het onderscheid, voor talloze grote merken. Daaronder:

Infiniti Deja View from Campfire on Vimeo.

HBO: Game of Thrones – Take The Black Live Event from Campfire on Vimeo.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond