Deel dit artikel
-

Mobiel bereik Motomedia over het miljoen

Media-exploitant Motomedia voegt de app Flitsmeister toe aan zijn portfolio en vergroot het bereik van zijn reclamenetwerk tot over de miljoen gebruikers.

De toevoeging van de driehonderdduizend gebruikers van de app Flitsmeister is voor Motomedia voldoende om over de symbolische drempel van het miljoen te gaan. Dat aantal komt bovenop de vier miljoen bezoekers van de veertien titels op het ‘vaste web’ die het netwerk in het segment Automotive exploiteert.

Jeroen Rutte Motomedia zegt in een persbericht: “Mobiel op smartphone en tablet is een enorme groeimarkt. Als online automotive specialist is de flitsapplicatie een ideale aanvulling op het portfolio van vijf apps en vijf mobiele sites. Motomedia realiseerde vorig jaar, ondanks een dalende automotive markt, een forse omzetstijging. Met Flitsmeister kunnen we verder groeien en nieuwe mogelijkheden bieden op het gebied van mobile advertising, zoals tailor-made informatie en location based advertising. Hierdoor kan tevens een koppeling worden gemaakt met outdoor campagnes.”

Het onafhankelijke sitenetwerk Motomedia, in 2007 opgericht door Marque Joosten en Marijn Pijnenborg, omvat sites als Autoblog, Autojunk, ABHD, Carwoman, GPUpdate.net, AutoWereld, het Nederlandse publiek op de Duitse eBaydochter Mobile.de, Zomoto en Routenet.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond