Deel dit artikel
-

Mupi Métropole voor interactieve buitenreclame

JCDecaux introduceert naar eigen zeggen een nieuwe standaard in digitale reclame. Het bedrijf nam op het Rembrandtplein in Amsterdam haar eerste digitale object in gebruik: de Mupi Métropole.

De Mupi Métropole bestaat uit een high tech 72 inch LCD-scherm en wordt bestuurd met een geavanceerd content management systeem. Hiermee kunnen uitingen via live updates aangepast worden. Adverteerders kunnen inspelen op onder meer weersomstandigheden, het tijdstip (‘daypart advertising’) en er kunnen social media- en RSS-feeds in de uitingen worden geïntegreerd. Daarnaast kan een digitale Mupi gebruikt worden voor crowd control bij evenementen of calamiteiten en gaat JCDecaux er Amber Alerts op uitzenden.

Volgens commercieel directeur Bart de Vries combineert het object de kracht van ‘een niet te missen aanwezigheid op toplocaties, met flexibiliteit en actualiteit.’

JCDecaux was in Nederland de eerste met het zogenoemde Billboard en de reclamedragende Abri.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond