Deel dit artikel
-

Nextail (Blokker) verzamelt meer dan 1 miljoen opt-ins

Nextail, de online organisatie van Blokker Holding, heeft een online winactie georganiseerd voor zijn webshops. Daarbij zijn meer dan 1 miljoen opt-ins verzameld.

Aan deze winactie kon tot half november iedere bezoeker en nieuwsbriefontvanger van een van de webshops en fysieke winkels meedoen door gelukskoekjes te kraken. Tijdens deze actie zijn er meer dan een miljoen opt-ins afgegeven voor de nieuwsbrieven van Blokker Holding.

De kost per lead per formule ligt volgens Nextail over het algemeen een stuk lager dan wanneer ze via externe partijen zouden zijn ingekocht. Daarnaast zijn deze leads ook meer waard omdat ze al klant zijn en via de (online) winkel van een Blokker Holding-formule binnenkomen.

De actie is omnichannel ingezet. Promotie vond plaats via alle online en offline kanalen (folder, winkelflyer, sociale media, e-mail, display, affiliate etcetera).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond