Deel dit artikel
-

Nieuwe mobiele MKB-reclameproducten Google

Google brengt nieuwe lokale zoekproducten op de markt voor de zoekmachine en Maps. MKB’ers kunnen hun winkel prominenter op de landkaart tonen, inclusief aanbiedingen en actuele voorraadinformatie.

Het technologiebedrijf demonstreerde zijn nieuwe lokaal georiënteerde reclameproducten gisteren tijdens de Google Performance Summit.

Gebruikers met de landkaart open lopen of rijden gaan op Maps ‘promoted pins’ zien van nabije winkels. Een koffiehuis, kledingwinkel, lunchzaak of benzinepomp kan hen gaan verleiden om iets van de route af te wijken.

De uitgebreide bedrijfspagina op mobiel geeft behalve zaken als adres, openingstijden en informatie over de drukste en luwe tijden ook voorraadinformatie. Daarnaast kunnen ze hun productpagina verrijken met commerciële aanbiedingen.

 

Foto: Donald Lee Pardue (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond