Deel dit artikel
-

Nieuwe verkoopdirecteur voor Triad Retail Media

Het Nederlandse filiaal van exploitant Triad Retail Media krijgt in de persoon van Maurice Coulier een nieuwe directeur Verkoop.

Coulier ging onlangs aan de slag voor het bedrijf dat webwinkels helpt om ruimte op hun sites met reclame van derden te exploiteren. Hij heeft ruim elf jaar ervaring in digital media en werkte tot voor kort bij Sanoma waar hij verantwoordelijk was voor displaysales van Kieskeurig.nl.

Bas Oudejans, General Manager van Triad in Nederland, zegt: “Zijn kennis van de online retailwereld van groot belang om onze doelstellingen op het gebied van business development richting nieuwe retailers te verwezenlijken.”

Triad Retail Media boort voor webwinkels een inkomstenbron aan die tot op heden vrijwel niet werd aangeboord. Shops realiseren hun omzet primair met het verkopen van producten en diensten, maar inhoudelijk relevante reclame wordt gezien als een nieuwe geldstroom. Het bedrijf werkt in Duitsland onder meer voor Saturn, MediaMarkt en Otto. Naar verwachting zullen zij ook in Nederland met Triad gaan werken.

Foto: (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond