Deel dit artikel
-

Nog 2 weken voor nominaties Dutch Interactive Awards

Over twee weken, op 11 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2015. Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2014 inzenden.

Na sluiting van deze nominatieronde gaat een jury aan de slag om alle inzendingen stuk voor stuk te beoordelen op verscheidene criteria. De makers van de beste en meeste aansprekende cases worden uitgenodigd om in persoon toelichting te komen geven op hun werk.

De belangrijkste online projecten van het afgelopen jaar worden niet alleen beoordeeld op design en creativiteit, maar ook op resultaat en kwaliteit.

Honderden cases werden er vorig jaar ingezonden. Clockwork, Tam Tam, Fabrique, Q42, a friend of mine, Lukkien, RTL Nederland, iWink, Momkai, Mobile Strategy en TriMM mochten voor hun uitmuntende werk een Dutch Interactive Award in ontvangst nemen (foto’s awardshow).

Cases aanmelden voor nominatie kan hier.

De inzendingen zijn verdeeld over twaalf categorieën, waaronder een nieuwe: Media & Entertainment. Ook zijn er twee DIA PRO-categorieën voor online professionals : ‘Best in Technology’ en ‘Best in Design’.

De categorieën zijn:

  • Service
  • E-commerce & Omnichannel
  • Social & Communities
  • Campaign
  • Activation
  • Brand
  • Tools
  • Disrupter
  • Corporate
  • B2B & Professional Services
  • Media & Entertainment
  • Company of the Year

Cases moeten uiterlijk 11 maart aanstaande aangemeld zijn. De definitieve nominaties worden bekendgemaakt op 2 april aanstaande. De exclusieve awardshow vindt plaats in het Krasnopolsky in Amsterdam op 21 mei.

Foto: Maurice Mikkers (c)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond