Deel dit artikel
-

Oculus Rift op Facebook Conference

Virtual reality en social? Dat heeft meer met elkaar te maken dan je zou denken. Per slot van rekening nam Facebook Oculus Rift over, de inmiddels beroemde VR-bril. Op de Facebook Conference dit najaar antwoord op de vraag: hoe kun je je als marketingstrateeg voorbereiden op nieuwe virtual reality en hoe zet je virtual reality in de praktijk in?

Het programma is nog lang niet compleet, maar we hebben ook al wat eerste sprekersnamen. Roeland Dietvorst, medeprichter van neuromarketing adviesbureau Neurolabs en neuromarketing onderzoeker bij EURIB over the likable brain, stelt de vraag: Hoe creëer je immateriële meerwaarde voor de organisatie of merk, door grip te ontwikkeling op de perceptie en beleving van de klant?

En Diederik Broekhuizen over de ‘Beste Social Media Awards’. De eerste prijzen in Nederland voor creatieve berichten van bedrijven op social media, afgelopen week uitgereikt aan onder andere Coolblue en Centraal Beheer Achmea. Wat kunnen we leren van echte Facebook knallers? Wat scoort er op de website en social media? Wat voor trends zijn hieruit te ontdekken op het gebied van creatieve content op Facebook?

Emerce Facebook Conference wordt op 7 oktober gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Tickets zijn hier verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond