Deel dit artikel
-

Oxyma neemt meerderheidsbelang in aFrogleap

De onlinemarketinggroep Oxyma, waar 2Organize ook onder valt, verwerft een meerderheid in de mobiele specialist aFrogleap.

Dat maken Oxyma Group en aFrogleap later vanochtend bekend. Over de financiële details van de transactie doen de partijen geen uitspraken. De participatie werd vorige week donderdag formeel met de ondertekening.

De investering is strategisch van aard omdat Oxyma uit Rotterdam zijn werkterrein wil vergroten en kennis wil verbreden. “We gaan samenwerken aan een volgende generatie klantinteractie.” Oxyma-directeur Ronald Morcus zegt tegen Emerce: “Voor ons is deze overname een accelerator. Het stelt ons in staat om de expertise die we al hebben op dit vlak versneld uit te bouwen. Afrogleap is specialist in mobile, zowel qua strategie en concept als creatie en realisatie.”

De Rotterdammers hebben twaalf jaar ervaring met de commerciële toepassing van klantgegevens, waaronder met e-mailmarketing. AFrogleap kent het terrein van de mobiele interfaces en de toepassing van real time data daarin. “Sinds kort zijn ze actief ‘serious apps’, toepassingen die niet op zichzelf staan, maar onderdeel zijn van kritische bedrijfsprocessen.” Dat doen de Amsterdammers voor bijvoorbeeld KLM en het Rode Kruis.

AFrogleap blijft een zelfstandige entiteit binnen de Oxymagroep. “Met onze omnichannelpropositie zullen we gezamenlijk optreden naar bestaande en nieuwe opdrachtgevers.”

Foto: Cliff1066 (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Mike van Hoenselaar

Mooi om te zien hoe bedrijven elkaar aan willen vullen in plaats van elkaar concurreren. Mooie toevoeging. Goed zo Bart!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond