Deel dit artikel
-

Piet-Hein Kerkhof krijgt leiding Criteo Scandinavië

Piet-Hein Kerkhof promoveert in de gelederen van Criteo en krijgt naast de verantwoordelijkheid over de Benelux-markt nu ook die over Scandinavië erbij.

In zijn nieuwe rol is Kerkhof verantwoordelijk voor het stimuleren van de groei en sales in Zweden, Denemarken, Noorwegen en Finland. Dat doet hij samen met Jon Buss, die binnen de organisatie verantwoordelijk is voor de Noord-Europese markt.

Scandinavië is nog een betrekkelijk kleine markt voor het Franse reclametechnologiebedrijf. De Nederlander wordt erbij gehaald vanwege zijn vier jaar ervaring met de organisatie en het op- en uitbouwen van een lokaal filiaal.

Criteo, gespecialiseerd in performance marketing, boekte in het eerste kwartaal van 2015 een internationale omzet van 262 miljoen euro. Dat was 71 procent meer dan het jaar ervoor.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond