Deel dit artikel
-

Presentatie’s en Foto’s Emerce Insight Banking

Tijdens de eerste Emerce Insight werd de bankwereld in een dag bijgepraat over alle innovatie op het gebied van digital marketing en business. Welke opvallende en inspirerende web 2.0 activiteiten worden er momenteel bij de banken ontplooid? Hoe zouden banken anders of beter met hun klanten om kunnen gaan? Wat zijn de kansen en bedreigingen binnen hun sector?

Frank Janssen van Frankwatching.com beet het spits af met een overzicht over innovaties op het gebied van nieuwe media bij de banken.

Bekijk hier de presentatie van Frank Jansen in .PDF

Willem de Jager vertelde over de toekomstvisie van de Rabobank.

Bekijk hier de presentatie van Willem de Jager in .PDF

Daan Josephus Jitta deelde de ervaringen van ABN-AMRO met 3D werelden zoals Second Life.

Bekijk hier de presentatie van Daan Josephus Jitta in .PDF

Ton Wesseling van SNS vertelde over het belang om Bloggers serieus te nemen bij de opbouw van je merk.

Bekijk de presentatie van Ton Wesseling in .PDF

Bekijk ook de video van de presentatie van Ton Wesseling

Catherine Ossenmerct van Fortis deed haar presentatie over het internetplatform voor ondernemers dat de bank heeft opgericht.

Bekijk hier de presentatie van Catherine Ossenmerct in .PDF

Reinier Heutink van Interview-NSS liet op basis van actueel onderzoek zien hoe je kunt laten sturen door de klant

Bekijk hier de presentatie van Reinier Heutink in .PDF

Pauze

Gertjan Kaaij van ING Bank deelde de ervaringen met “Our Virtual Holland”, een initiatief in Second Life.

Bekijk hier de presentatie van Gertjan Kaaij in .PDF

Guus Drijver belichtte de lancering en het businessmodel van Boober

Bekijk hier de presentatie van Guus Drijver in .PDF

Ruben Timmerman van Usarchy.com legde de sites van de banken op de usability pijnbank

Bekijk hier de presentatie van Ruben Timmerman in .PDF

Bekijk ook de video van de presentatie van Ruben Timmerman

Jaap Favier van Forrester liet zien dat blogs en vergelijkingssites een steeds grotere rol spelen bij de informatievoorziening van financiële producten.

Bekijk hier de presentatie van Jaap Favier in .PDF

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond