Deel dit artikel
-

Publicis neemt webbouwer Proximedia over

Reclamegigant Publicis neemt websitebouwer Proximedia van Eric Glachant en Fabrice Wuyts over voor een onbekend bedrag. Ook dochter Bezoom, beter bekend onder de naam BeUP, gaat mee.

De Tijd schat de waarde van de overname echter op 35 tot 40 miljoen euro. Dat komt neer op ongeveer 18 euro per aandeel, tien euro meer dan de waarde waarmee het destijds naar de ging. Een beursnotering had het bedrijf niet meer nadat het was terugverkocht aan Cyber Media Group. Het bedrijf wordt voortaan geleid door Publicis CEO Maxime Baffert, Fabrice Wuyts blijft wel voorzitter van het Belgische webbedrijf.

In Nederland heeft Promimedia een slechte naam opgebouwd door de agressieve benadering van (nieuwe) klanten. In de loop der jaren werden verschillende klanten voor de rechter gesleept na conflicten over betalingen.

Deel dit bericht

1 Reactie

wouter hol

Verschillende klanten in de loop der jaren? Elke maand sleept proximedia meerdere van haar eigen klanten voor de rechter. Het enige dat dit bedrijf kan is ondernemers een juridisch waterdicht contract a 15k euro laten tekenen voor een bizar slechte website en absurd slechte SEA service. http://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/551

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond