Deel dit artikel
-

Targetingspecialist Nugg.ad partnert met Adlantic

Technologiebedrijf Nugg.ad uit Duitsland sluit een samenwerking met onlinereclamebedrijf Adlantic uit Utrecht.

Binnen de samenwerking neemt Adlantic de techniek voor behavioural targeting van Nugg.ad in gebruik voor digitale beeld- en videoreclame. “Predictive Bahavioral Targeting van nugg.ad stelt ons in staat om daadwerkelijke klanten te bereiken met online advertenties op basis van nugg.ad’s voorspellingen van de interessegebieden van gebruikers”, aldus operationeel directeur Kjell Jetten van AdLantic.

Nugg.ad krijgt met deze samenwerking steviger voet aan de grond in Nederland. Het bedrijf is hier sinds begin 2011 actief, onder leiding van Lejo Duivenvoorde. Duivenvoorde werkt reeds met verscheidene partners op de lokale markt.

De betrekkelijk nieuwe marktpartij komt van oorsprong uit Berlijn, is actief in heel Europa en werd in de zomer van 2010 overgenomen door Deutsche Post.

Een interview door Emerce’ Gijs Vroom met Duivenvoorde tijdens de interactieve marketingbeurs IAM in juni 2011:

Foto: Bogdan Suditu (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond